Martin Lindstrom szerint a vásárlók 95%-a csak négy élelmiszer árát ismeri jól: kenyér, tojás, tej és banán. Fogalmuk sincs arról, hogy az egyéb termékek mennyibe kerülnek. A szupermarketek gyakran kihasználják ezt, és “nagy kedvezményeket” kínálnak nekünk, ahol mindent “alacsony áron” vásárolhatunk meg. Az eladások növelése érdekében olyan eladási technikákat is alkalmaznak, mint a különleges elrendezések, óriási bevásárlókocsik, ingyenes minták, de még a kreatív, trükkös világítás is ide tartozik.
A Liked.hu összegyűjtötte a legtipikusabb példákat az áruházak által használt trükkökről, amelyekre mindig figyelni kell, ha nem akarsz váratlan meglepetést a vásárlás után. Ne engedd, hogy becsapjanak.
1 Ezt komolyan gondolták?
2 Megtévesztő fogkrémcsomagolás, ami három egyforma méretű tubust ígér.
3 A piros háló miatt a gyümölcsök sokkal narancssárgábbnak tűnnek, mint amilyenek a valóságban.
4 ,,Ennek az ajakbalzsamnak a csomagolása változó hosszúságú, hogy jobban elférjen a polcon.”
5 Ugyanaz a fülhallgató, csak a csomagolás más.
6 ,,Milyen kár, hogy a természet nem adott nekünk csomagolást a narancshoz, így műanyagba kell csomagolnunk. Vagy várjunk csak…”
7 Mindenidők legnagyobb kedvezménye.
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK