-
-
1 A krém csomagolásának tetejét sárga színűre festették, hogy úgy nézzen ki, mintha teli lenne.
-
2 ,,Mindig azon gondolkoztam, hogy miért fogynak ki olyan gyorsan a tollaim. Kiderült, hogy azért, mert csak ennyi bennük a betét.”
HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS -
3 ,,Ezt a légfrissítőt a Facebookon vásároltam. Kiderült, hogy nincs is benne semmi, csak két izzó.”
-
4 ,,Ezt a hamis 20 euróst egy bevásárlóközpont padlóján találtam. Felvettem, és kiderült, hogy csak hirdetés.”
-
5 Valaki rájött, hogy a kockák lekerekítésével kb. 8% csokit spórolhatnak minden szeleten.
HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS -
6 Amikor azonnal világossá válik, hogy miért ott volt lyuk a csomagoláson.
-
7 Milyen nagy adag fűszer! Lehetne, ha nem lenne egy hatalmas mélyedés az alján.
-
8 Kiderült, hogy a “természetes” valójában csak a termék neve.
HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS -
9 ,,Ennek a tollnak a megvásárlásával segítesz megmenteni a földet a műanyag szennyezéstől” – mondta a toll csomagolása.
-
10 Ezeket a hatalmas játékokat a gyerekek sosem fogják tudni kivenni az apró nyíláson keresztül.
-
A marketing-szakemberek azok, akik egyszerre képesek felháborodást és csodálatot kiváltani az emberből. Néha ugyanis egyenesen felháborító, hogy milyen aljas módszerekkel próbálják meg kicsikarni a vásárlókból a pénzüket, valahol azonban lenyűgöző is egyben az a pofátlan kreativitás, amivel újabb és újabb filléreket gombolnak le rólunk, néha teljesen gyanútlanul.
A Liked.hu-nál most összegyűjtöttük az elkeseredett és rendkívül bosszús internetezőket, akik annyira nagyot csalódtak az általuk vásárolt termékekben, hogy úgy érezték, az interneten is be kell számolniuk a történtekről.
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK