-
-
1 A “dupla kamera” mögött rejlő valóság.
-
2 Egyes fapados légitársaságok már ilyen “álló-székeket” tesztelnek, hogy megnövelhessék a járatonként szállított utasok számát.
HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS -
3 ,,Hiába tiltják be és korlátozzák a boltokban adott műanyag zacskókat, amíg a gyártók szabadon csinálhatják ezt.”
-
4 ,,A nővérem kapta ajándékba.”
-
5 Egy kiadós sajtos-szendvics.
HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS -
6 ,,A telefonom minden fotómra vízjelet rak és nem lehet kikapcsolni.”
-
7 ,,Vettem egy játékot a 3 éves fiamnak, de kiderült, hogy az autóprés gép csak papírból van.”
-
8 ,,Váó! Egy ekkora csináld magad ékszerkészlettel biztos jó sok nyaklánc és karkötő készíthető! Vagy várjunk csak…”
HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS -
9 Ezért fontos mindig-minden csomagolásnak megnézni az alját.
-
10 Egy doboz, tele török édességekkel.
-
-
11 ,,Kiderült, hogy az egyik kocka valójában nem is kocka.”
-
12 ,,Nem valószínű, hogy ebből a mennyiségű homokból képes leszek ugyanazokat felépíteni, mint a képen…”
-
13 Csokoládédarabos jégkrémszendvics.
HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS -
14 ,,Kényelmetlen rajtuk ülni, ezért gyorsabban fognak enni és hamarabb távoznak majd, hogy a helyükre új vendégek jöhessenek” – gondolták a marketing-szakemberek.
-
15 Üreges fagylalt – ma már tényleg senkiben sem lehet megbízni.
-
16 Egy fehérjeporos doboz, ami félig sincs tele.
HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS -
17 Egy környezetbarát toll, ami valójában nem is olyan környezetbarát.
-
18 A megtévesztés művészete.
-
19 ,,Hagytam, hogy a csomagolással átverjen engem ennek a krémnek a gyártója.”
Az áruk és szolgáltatások piaca napjainkban még nagyobb, mint valaha. Épp ezért a gyártóknak a legravaszabb trükköket kell bevetniük annak érdekében, hogy minél több ügyfelet vonzzanak magukhoz, és minél nagyobb profitra tehessenek szert. Mindannyian estünk már áldozatául egy-egy ravasz csomagolásnak vagy megtévesztő terméknek, amivel végül nem is azt kaptuk a pénzünkért, mint amit szerettünk volna.
Cikkünkben most ehhez kapcsolódó rosszindulatú dizájnt gyűjtöttünk össze, melyeknek semmi más céljuk sem volt, csak a vásárlók megtévesztése és/vagy a minél nagyobb profit zsebre rakása, a fogyasztók kárára.
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK