-
-
1 A családi csomag gabonapehely most ~21%-kal kisebb.
reddit -
2 Ennek a gyümölcslének a mérete 1,75 literről 1,53 literre csökkent az évek alatt, miközben az ára változatlan maradt vagy még nőtt is.
reddit HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS -
3 A Dove szappanok zsugorodása:
reddit -
4 A bal oldalon az új törlőkendő, a jobb oldalon a régi. Bár kapott egy kis dizájnt, a mérete összement, ráadásul maga a papír is vékonyabb lett.
reddit -
5 Az állítólag 75%-kal több mosásra elegendő mosószer 11-el kevesebb adagra elég. Szomorú.
reddit HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS -
6 Az egykoron fél kilós konzervek ma már csak 411 grammosak.
reddit -
7 Macskaeledel. A 3,96 kg-os csomag 55 dollárba került, a 3,48 kg-os csomag pedig most 62 dollár.
reddit -
8 Pringles zsugorodás. A csomagolások mérete mellett a termékek súlyát érdemes figyelni.
reddit HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS -
9 Ugyanaz az ár, 35%-kal kevesebb termék.
reddit -
10 Salátaöntet régen és most.
reddit
-
-
11 A 320 grammos kávét 4,98 dollárért vették a múlt hónapban, a jobb oldalit tegnap vásárolták: ez már csak 272 gramm, viszont az ára 5,32 dollár lett.
reddit -
12 Új (414 ml) és régi (500 ml) fagyi. Ugyanaz az ár.
reddit -
13 A régi családi kiszerelésű keksz 487 gramm volt, az új csak 413 gramm, miközben az ára semmit sem változott.
reddit HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS -
14 ,,Négy év után először vettem új Febreze légfrissítőt. Meglepve láttam, hogy az új flakon 37,5%-kal kisebb.”
reddit -
15 ,,Erre akkor lettem figyelmes, amikor pakolásztam a konyhaszekrényben és megtaláltam a régi visszazárható zacskók dobozát.”
reddit -
16 Pelenkazsugorodás.
reddit HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS -
17 Régi és új smink. Az ára nem változott.
reddit -
18 Végezetül egy rendkívül szomorú zsugorodás: az egy hónapja vásárolt Aldi-s fagyasztott csokis croissant a tegnap vásárolt méretéhez képest. 🙁
reddit Te vettél már észre olyat, hogy egy termék ára nem változott (vagy még nőtt is), de a mérete lecsökkent?
A gyártók sokféleképpen növelhetik a profitjukat. A legkézenfekvőbb persze az általuk gyártott termékek árának növelése, de ezt a piac és a vásárlók nem mindig nézik jó szemmel, arról nem is beszélve, hogy egy bizonyos ár fölött az ember inkább olcsóbb alternatíva után néz. Jól tudják ezt a gyártók is, épp ezért sokszor a termékek árának növelése helyett, azok méretét zsugorítják össze. Ráadásul olyan sunyi módon teszik, hogy a vásárlók ebből legtöbbször semmit sem vesznek észre.
Legalábbis addig, amíg valaki olyan „régen és most” képeket nem készít az adott termékekről, mint amiket most gyűjtöttünk össze nektek itt a Liked.hu-n. Így már mi is értjük, hogy miért fogynak el gyorsabban a dolgaink, mint régen.
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK