-
-
1 ,,Az Airbnb-nk fürdőszobája tényleg kicsi volt.”
-
2 ,,A szálloda személyzete túlságosan komolyan vette a mini-hűtőszekrény iránti kérelmemet.”
HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS -
3 ,,Ez egy fotó a szállodából, ahol épp most szálltam meg. Ki találta ezt ki?”
-
4 Létra a szállodában.
-
5 ,,Tengerre néző szobát foglaltam.”
HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS -
6 Egy lengyelországi hotel: elképzelés vs. valóság.
-
7 ,,A szállodai szobám ajtóütközője. Már 4-szer majdnem megölt.”
-
8 ,,Ó, ez a kellemes esőztető zuhany!”
HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS -
9 ,,A só és borsszóró a szállodám étkezőjében.”
-
10 ,,Csak azért választottam ezt a szállodát, mert erkélyes.”
Felirat: ,,Az Ön biztonsága érdekében ezeket az ajtókat bezártuk.”
-
Nem mindenki tudja, de a szállodák rangsorolásában kétféle osztályozási rendszer létezik. Az első osztályozás a klasszikus, itt a szállodák a szolgáltatások minősége és az ott lévő körülmények miatt kapják a csillagokat, a másik pedig az internetes rangsorolás, ahol a szállodákban megfordult turisták és utazók a tényleges tapasztalataik alapján adják a csillagokat a szállodáknak. Nem meglepő módon az utóbbi az, ami jobban tükrözi a valóságot.
A Liked.hu-nál szétnéztünk kicsit a közösségi oldalak csalódott utazókkal teli csoportjaiban, hogy megmutassuk, a szállodák milyen szemtelen módon tévesztik meg néha a hozzájuk érkező vendégeket.
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK