17 ember, aki a figyelmetlensége miatt került hatalmas bajba

A tudósok szerint az agyunk nagyjából 2,5 petabájtnyi információra képes emlékezni. Ez körülbelül 25 milliárd fénykép méretével egyenlő, ám úgy tűnik, hiába. Még ennek a hihetetlen képességnek a birtokában is bemegyünk olykor egy szobába, majd rájövünk, hogy azt se tudjuk, miért mentünk, vagy megnézzük az időt a telefonunkon és rá 2 másodpercre elfelejtjük.

HIRDETÉS

Az agyunk tehát egy csodálatra méltó szerkezet, ám mint minden király cuccnak, ennek is vannak apróbb hibái. A Liked.hu-nál most 17 emlékezetes történetet gyűjtöttünk össze, hogy megmutassuk, milyen látványos kudarcokat képes okozni a feledékenység.

• Velem ez még jóval az okostelefonok kora előtt történt. Vonattal utaztam külföldre, majd taxival egy hotelbe mentem. Kivettem egy szobát, majd megkívántam a dinnyét, ezért elindultam, hogy keressek egy finom dinnyést a környéken. Egy másfél órát sétáltam, mire végre találtam egy jó helyet, és a tengerparton leülve elfogyasztottam a dinnyét. Ekkor döbbentem rá, hogy fogalmam sincs, hol van a hotelem, vagy, hogy mi a neve. Egy éjszakát a tengerparton aludva töltöttem, mire másnap jött a megvilágosodás, hogy vissza kellene mennem az állomásra, és megkeresnem a taxist, akivel tegnap utaztam. Így is tettem, és pár óra múlva szerencsére felbukkant a fickó, aki visszavitt a hotelhez. Azt mondta, máskor ne csináljak ekkora hülyeséget egy görögdinnye miatt. © PivBear / Pikabu
    • Van egy szokásom: amikor levetkőzök, mindig először a cipőmet veszem le, majd rögtön utána az ingemet. Hajnali 4-kor érkeztünk a reptéri átvilágításhoz, ahol megkértek, hogy vegyem le a cipőmet, én pedig teljesen megszokásból vele együtt elkezdtem kigombolni az ingemet, mire a lány közbevágott: „Uram, csak a cipőt!”. © FragsturBait / reddit
    • Életem szerelme elvitte szervizbe a telefonját, majd elfelejtette. Miközben a szervizben volt a telefon, az egyik régi telefonját kezdte használni, és annyira belejött a 2 hét alatt, hogy teljesen megfeledkezett róla, hogy az új telefonja szervizben van. Onnan jutott aztán eszébe az egész, hogy a telefonszervizes srác „hiányzol”, „drágám, várok rád”, és „újra veled akarok lenni” feliratú telefonos fotókat kezdett feltölteni az Instagramjára, és valaki megkérdezte tőle, hogy mik ezek a képek. © bizon36 / Pikabu
    • Lefekvés előtt úgy döntöttem, hogy meghallgatok egy hangoskönyvet, de persze elaludtam. 10 perc múlva felébredtem, és a hangoskönyv felolvasójának a hangjától megijedve el kezdtem üvölteni és rohangálni a lakásban: „Ki van itt?!”. A gyerekeim azóta is nevetnek. A barátnőm ezt a csokoládé tojást adta nekem húsvéti ajándéknak, én pedig gondolkodás nélkül a napon hagytam. © Podslyshano / Twitter
    HIRDETÉS

,,A barátnőm ezt a csokoládé tojást adta nekem húsvéti ajándéknak, én pedig gondolkodás nélkül a napon hagytam.”

• Nehéz napom volt, ezért úgy döntöttem, hogy taxival megyek haza. Az operátor fehér Priust ígért nekem, ezért azt is kerestem. 10 perc múlva felbukkant egy, én pedig gondolkodás nélkül beültem és mondtam az otthonom címét.
      A sofőr elmosolyodott, és elindult. Már a házam közelében jártam, amikor megkérdeztem, hogy mennyi lesz a fuvar, mire közölte, hogy semennyi, ő valójában nem is taxis, csak látta rajtam, hogy milyen fáradt vagyok, ezért úgy döntött, hogy hazahoz. Nem fogadott el pénzt. Vannak még kedves emberek. © Elenstoyn / Pikabu
    • A repülőtéren dolgozom, és gyakran kell mondanom azt a mondatot, hogy „Köszönöm, következő!”. Egyszer egy fárasztó nap után elhatároztam, hogy eszek egyet a Mekiben. Odahajoltam a McDrive hangszóróhoz, majd amikor befejeztem a rendelést, csak annyit mondtam: „Köszönöm, következő!”. © Etchisketchistan / reddit
    • Éhes voltam, sütni akartam, de elejtettem a lisztet. Gondolkodás nélkül úgy döntöttem, hogy felporszívózom. Természetesen ez nagy hiba volt, mivel vízszűrős porszívónk van. Vagyis volt, mert most már tésztaszűrős. © Podslyshano / Twitter